Eskon tahvanaisen ylläpito hakemus

Locked
Hyväksytty
552 views
Steam ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255505009/

Steam nimi: ???

Montako tuntia olet pelannut palvelimella tunneissa? 7h

Milloin kutakuinkin aloitit pelaamaan palvelimella?: silloin kuin open beta aukesi

Palvelimella käyttämäsi nimi: Esko Tahvanainen

Miksi juuri sinut pitäisi valita Ylläpitotiimiin? (Min 400 sanaa): Olen aktiivinen ja reilu ylläpitäjä mutta osaan olla myös tarvittaessa tiukka, osaan noudattaa sääntöjä ja osaan toimia poikkeustilanteissa.
olen ollut aikaisemminkin ylläpidossa. Tykkään palvella ihmisiä, olen sosiaalinen ja omaan hyvän huumorin tajun. Haluaisin tuoda palvelimelle uutta verta ja tuoda kaikille mukavia rp hetkiä. jos tilanne näyttää siltä että en tiedä mitä kyseisessä tilanteessa tehdä otan yhteyttä kokeneempaan ylläpitäjään.
pelaan arkipäivinä 3-5 h ja viikon loppuisin 4-7h. osaan toimia määräysten mukaan ja jos joku tilanne vaati määräysten/sääntöjen rikkomista kysyn siihen luvan aina ownerilta. Haluaisin olla apuna palvelimen kehityksessä ja kunnossa pidossa, jos joku rikkoo sääntöjä osaan toimia tiukasti mutta ymmärtäväisesti. opin ylläpidon komennot nopeasti ja suuren osan jo osaankin. pelaan palvelimella joka päivä ja avustaisin ihmisiä tarpeen mukaan jos teen jotain joka on kiellettyä säänöissä kannan vastuuni ja en selittele turhia. ikää minulla on 16 pian 17. opiskelen nuoriso ja vapaa ajan ohjaajaksi. kokemusta ihmisten kanssa toimimisesta löytyy ja osaan asioida suomeksi, englaniksi ja jonkin verran ruotsiksi. jos tilanteita tulee jossa sääntöja rikotaan tai jotka ei muuten ole hyväksyttäviä toimin nopeasti ja ymmärtäväisesti mutta silti tiukasti.
en salli haukkumista, rasismia, sääntöjen rikkomista, spämmiä tai mitään mikä säännöissä kielletään. syy miksi haen ylläpitoon on että: tykkään toimia ihmisten kanssa, näen monesti sääntöjen rikkomista johon ylläpito ei aina kerkiä, haluan olla osana kasvavaa yhteisöä ja näen itsessäni kykyjä ylläpitäjäksi. toimisin ylläpidossa asiallisesti, viisaasti, sääntöjen mukaan, aktiivisesti ja mielellään oppimassa uutta. kohtelen siteissä kaikki tasapuolisesti ja en ole vain uhrin puolella vaan kuuntelen molempien version asiasta ja kohtelen kaikkia tasa-arvoisesti. olisin ylläpidossa tasapuolinen, reilu, noudattaisin sääntöjä, kuunteleva, sopivan tiukka, ymmärtäväinen ja toimisin palvelimen puolesta. Olen ollut aikaisemmin toisella palvelimella ylläpitäjänä. varoituksia tai blaclistejä minulla ei ole yhtään ja osaan käyttäytyä asiallisesti ja tasapuolisesti. Tiedän eri rp muodot itse pidän eniten neutral-rpstä. Näen tässä palvelimessa paljon potentiaalia ja haluan olla osana tätä yhteisöä.
Tuin palvelimen toimintaa lahjoituksella.

jos tämä on liian lyhyt voin vastata aukkoihin suullisesti ja jos hakemuksesta puuttuu jotain voin vastata niihinkin.
Kiitos ajastasi! Esko kiittää ja kumartaa

-Esko
=26pxTODELLA ISO +

+Support
Asiallinen kaveri, yp matskuu!

Hyväksytty

Reply